Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanmorgen vroeg opgestaan want we wilden op tijd aankomen bij de Grand Canyon. Het liep echter anders, we moesten eerst op zoek naar een bank om geld te pinnen. Daarna 1.5 uur rijden ( in Amerika is dat dus dichtbij) aangekomen vlak bij het park werd het steeds drukker file We stonden dus echt stil. Om 1 uur binnen met ondertussen een doodzieke Susan ...spanning moeheid. ..jammer !!!!

De Grand Canyon is werkelijk niet te bevatten zo groot en mooi!!!!! Met bussen werden we vervoerd. Natuurlijk er regelmatig uit om foto ' s te knippen. Echte wandelingen kwamen er niet van. Susan bleef beroerd.
We hebben toch een hele mooie middag met prachtig weer de kloof kunnen bezichtigen. Daar tevens savonds wat gegeten. Ook Susan knapte daar van op. Rond 19.00 uur aangereden en tevens nog wat herten gespot. Andere dieren die we vandaag gezien hebben zijn de superzeldzame Californische condor en rotseekhoorns. Om 20.00 begint het hier dus ook al echt donker te worden. Gelukkig verliep de terugreis wel goed in 1.5 uur.

• 30 Juli 2015 - 06:28

Claudia:

Och Susan toch, dat is balen. Beterschap meid! Leuk om jullie verhalen te lezen. Groetjes uit Holland! Ad en Claudia

• 30 Juli 2015 - 13:54

Marian :

GEWELDIG,, Dirk en Bram zijn stikjaloers,
    Susan beterschap, misschien wel van de hitte,

• 30 Juli 2015 - 21:16

Monique:

Wouw, leuke verslagen......(té) weinig foto's!!!
    Hopelijk is Suzan weer opgeknapt.
    Geniet ervan! Groetjes van ons X