Mustangs and Indians - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu Mustangs and Indians - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

Mustangs and Indians

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Mesa Verde

Vandaag rijden we door drie staten. Arizona, new Mexico en Colorado. Het is voor een groot deel het land van de Navajo en de Hopi Indianen. Het is best een lange rit maar het gaat goed. Gelukkig is ons Susan helemaal opgeknapt.
Onderweg zien we veel mustangs ( wilde paarden) en de prairie. Je herkent het landschap van de westerns.
Amerika blijft verrassend. Na iedere heuvel lijkt het landschap anders te zijn. Dat is eigenlijk al sinds San Francisco zo.
We zitten nu in het nationaal Park Mesa Verde waar ruïnes van Indianen staan.

P.S. Leuk dat jullie reageren. De wensen voor meer foto's is lastig. Internet of waarbenjij.nu werkt niet mee.
Morgen hebben we waarschijnlijk geen internet

• 31 Juli 2015 - 13:46

Marjan:

hoi,
    Ziet er mooi uit!
    Gelukkig dat susan weer opgeknapt is!!
    Benieuwd naar het volgend berichtje.