Salt Lake City - Reisverslag uit American Towers Condominium, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu Salt Lake City - Reisverslag uit American Towers Condominium, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

Salt Lake City

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, American Towers Condominium

Vandaag onze borst nat gemaakt voor een lange tocht en een lange zit. Viel dat even ontzettend mee. In een zucht door de drie staten Montana, Idaho en Utah gereden en aangekomen in Salt Lake City. Maar Ja voor het eerst mochten we dan ook 80 Miles per uur (126 km/u) rijden. Omdat we tijd over hebben zijn de kids het zwembad en sauna ingedoken en zijn Mark en Miranda de stad in gegaan.
Salt Lake is een ruim opgezette stad met veel parken en kerken. De mormonen hebben het goed aangepakt. Dat geldt ook voor de internetverbinding. Die is nog nooit zo goed geweest. Daarom zijn de foto's nu bijgewerkt. Ook van dagen ervoor.
Salt Lake City voldoet aan ons beeld dat we van tevoren van de USA hadden: groot, veel keuze, mooie winkels, brede wegen, modern, goed onderhouden, overzichtelijk. Wat ook opvalt is dat hier veel meer blanken zijn, die dun zijn en er goed/normaal uit zien. In andere steden overheersten andere huidskleuren en hadden te veel mensen obesitas. We hebben dan ook vanavond met veel plezier rond gelopen in de stad.