een speciale dag - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu een speciale dag - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

een speciale dag

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Oakhurst

Vertrokken uit Ridgecrest op weg naar Yosemite. Een hele rit dus vroeg vertrokken. Na enkele uren rijden gegeten in Mammoth Lake in een bakkerij van Nederlandse komaf. Café Vermeer. We rijden Yosemite binnen over een hoge bergpas die alleen in de zomer berijdbaar is. Het uitzicht is gewoon fantastisch. Bergmeren, alpenweiden, naaldbomen en rotsen. Even een picknick bij een stromende beek. Dat is toch even anders dan de Kampina. Om 00:00 Nederlandse tijd 15:00 hier zingen we lang zal hij leven. Ons Bjorn is jarig en is 18 jaar. Op weg naar de reuzenbomen, de Sequoia's steekt een zwarte beer over. Erg gaaf! Om bij de Sequoia's te komen mogen we een lekker stukje hiken. De vallei van Yosemite kunnen we niet zien. Dat moet je blijkbaar van tevoren reserveren. Die tijd hebben we niet. Dan maar van een afstandje. Ook mooi. Het is al donker als we bij ons hotel arriveren. Wederom moe maar voldaan.

• 12 Augustus 2015 - 09:09

Vd Wouw:

Hoi Bjorn,

Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Eindelijk volwassen!

Groetjes vanuit Gerlos,
    John, Sandra, Ronald, Eric

• 12 Augustus 2015 - 09:57

Annejoan:

Lang zal ie leven, hiep hiep hoera!!!
    Proficiat Bjorn, met je 18 de verjaardag!
    Wij hebben al op jou geproost, maar jij mag dat daar nog niet, of wel!
    Nog ff een vraagje:
    Wie gaat er vanaf vandaag los in elke kroeg, bar of discotheek in Nederland?
    Petje op: Susan
    Petje af: Bjorn