San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Na ook vertraging vanuit Canada na 27 uur verder in ons Hotel Vertigo aangekomen. Meteen het bed ingedoken mag ook wel t is 2 uur
's'nachts . Ontbeten in een chinees tentje maar typisch amerikaans. Aan de bar scrambled eggs gegeten Vandaag San Francisco bekeken. China Town, Fisherman's Wharf , Alcatraz, pier 39 met zijn zeeleeuwen en op t gras gelegen tussen de studenten en de obesitas patiënten. De Golden gate hebben we mooi in de zon op afstand bekeken.

Ps, groetjes aan de buren mvg Susan ( moest nog... ;) )

• 25 Juli 2015 - 22:05

Cees En Fien:

Hallo allemaal. Wat hebben jullie lekker lang in het vliegtuig mogen zitten, jullie pa was helemaal verbaasd tjonge jonge wé is dé lang, horen jullie het hem zeggen. Nou ik heb de grote atlas er even bijgehaald en laten zien hoe ver jullie nu van huis zijn, nou, nou dé is wel ver. Harstikke leuk om jullie zo te volgen, zelfs Cees vraagt steeds, is er nog een berichtje van onze Mark gekomen.Hebben jullie nou een volledige invulling van de vakantie of doen jullie dat steeds per dag bekijken.Woensdag hebben wij de Gouden Bruiloft van Toos en Wim gehad, een heel goed en voor ons een gezellig feest. Zij waren super enthousiast over de toog die met name door Cees geregeld is en samen met William en Walter gemaakt, super mooi, de makers waren er heel trots op. Jullie Marian en jullie Jhon zijn ook nog op de receptie geweest daar was jullie pa heel blij mee, van jullie wisten we dat dat er niet in zat heel logisch. Nou wij wensen jullie een prettige voortzetting van deze vakantie en we kijken weer uit naar het volgend berichtje. Heel veel plezier voor jullie allen en tot schrijfs, groeten Cees en Fien.