Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

Yellowstone

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Helaas hebben we hier een slechte internetverbinding. Maar ja als je het Yellowstone National Park naast de deur hebt...
Update
2 aug. We zijn eergisteren van Vernal naar Yellowstone gereden via het Teton National Park met zijn prachtige bergpieken. Daar zagen we voor het eerst bizons. Ver weg dat wel.
Pas later in de avond kwamen we aan in Yellowstone.met het geluk dat we de bekende geiser Old Faithfull zagen spuiten. Moe en voldaan om 9.00 naar bed want we moesten de volgende ochtend vroeg op.
3 aug
6.00 op en na ontbijt weg om de file te voorkomen en de kans op beesten te vergroten. Wat is Yellowstone groot!!! Gelukkig diverse beesten gezien zoals Bizon, Gaffelbok, wapiti (groot hert), zeearend, visarend buizerd en eekhoorn. Helaas geen beren en wolven. En Bjorn misschien een Poema.
We zijn bij prachtige watervallen geweest met gele rotsen, vandaar de naam Yellowstone. Een mooie pittige wandeling.
Ee hebben natuurlijk bekeken we ook vele geisers. Mooie afzettingen in alle kleuren, Borrelende modder, naar rotte eieren stinkende, warme en Prachtige met ongekende kleuren...
Kortom een prachtig park.
Af en toe hadden we wel het gevoel in China te zijn. Meer Aziaten dan waar dan ook. Voor het eerst geen Nederlanders tegen gekomen.

Vandaag rijden we door Iowa naar Salt Lake City.

• 04 Augustus 2015 - 19:01

A Ruijtes:

wat een geweldige ervaringen voor jullie!,! ben stik jaloers,