hoogtepunten - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu hoogtepunten - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

hoogtepunten

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

06 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vandaag van Torrey naar Bryce Canyon gereden over highway 12. 1 van de mooiste autoroutes van de USA. Dwars door bergen en een hoogte bereikt van 9600 feet, ons hoogste punt tot nu toe. De kids hadden geen zin in nog een dag rotsen en bleven bij het hotel. Miranda en Mark gingen naar Bryce Canyon. Daar zowel de bus genomen als wandelingen gemaakt. De rotsen zijn ronduit prachtig. Mooier dan de grand canyon. Met een trail hebben we de rotsen van dichtbij gezien. De stenen noemen ze hoodoo's. De indianen geloofden dat mensen versteend waren door de coyote god.Kijk en oordeel zelf. Vandaag muildierhert, gaffelbok, eekhoorns, diverse vogels en de zeldzame Utah prairiegrond gezien.

• 07 Augustus 2015 - 05:39

Claudia :

Door het lezen van jullie bijzondere ervaringen zou je bijna vergeten hoe mooi ons eigen kikkerlandje is. Gelukkig lees ik dat de eekhoorn ook nog onder de hoogtepunten genoemd wordt, haha. Nog steeds leuk om op te staan en jullie verslagen te kunnen lezen. Groeten!