Dag van extremen - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu Dag van extremen - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van mimabjosu wouw - WaarBenJij.nu

Dag van extremen

Blijf op de hoogte en volg mimabjosu

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Vernal

Moab is een extreem hete plaats. Dat wisten we gisteren al. Maar de nacht was ook warm. Na het ontbijt verlaten we Moab en gaan naar het nationaal park Arches dat bekend staat om zijn natuurlijke bogen. Na een wandeling en enkele bogen gaan Susan en Miranda terug. Bjorn en Mark gaan nog even een stukje verder. Dat wordt een extreme hike van 10 km. Extreem mooi maar ook extreem heet. Na bijgetankt te zijn gaan we naar Vernal. Een extreem hoogteverschil overbrugd van 9000 ft naar 4500 ft. Onderweg zien we extreem veel vlaggen. Blijkt dat op 2 aug de USA is gesticht en de United States Declaration of Independence is ondertekend. Het hotel in Vernal is extreem goed. 3 kingsize bedden en een bubbelbad. Lekker bijtanken. Morgen rijden we naar Yellowstone. Vandaag de Gaffelbok gezien een gazelle in de USA. Morgen meer beesten

• 02 Augustus 2015 - 11:06

Hans V:

Nou woutjes, dat ziet er allemaal tof uit. Wel grappig dat jullie nou ook door al die canyons reizen. Dat was voor mij toen ook een heel mooi stuk van mijn reis. Met name canyonlands is inderdaad schitterend, goed idee Mark☺. Klinkt als een geweldige tijd luitjes, geniet ervan!

• 02 Augustus 2015 - 12:26

Annejoan:

Indrdd extreem, maar wel bijzonder hé mark! Geniet ervan!

• 02 Augustus 2015 - 15:53

Marian:

Prachtige foto,s dank jullie wel.
    Je kunt de hitte bijna voelen.

Hier is het lekker nu 25 gr. Morgen begint mijn vakantie JIPPIE.

• 02 Augustus 2015 - 21:58

John :

Dag luitjes,
    Ik heb gelezen dat er in Yellowstone 600 grizzly's, 600 zwarte beren, 17 poema's, 25000 wapiti's, 4000 bizons, 400 elanden, 250 gaffelbokken, 250 dikhoornschapen, 160 wolven, 300 bevers en 200 vogelsoorten zijn. Hopelijk hebben jullie er hiervan een paar gezien. Ik zie de prachtige foto's wel tegemoet.

p.s. Een tip: er worden meer mensen aangevallen door bizons dan door beren!